2011. december 15., csütörtök

Paris, OUR love

Párizs nemcsak az én nagy kedvencem, sokan odáig vannak érte. :) Így van ezzel egyik kedves barátnőm édesanyja is, így a következő párna az ő részére készült, karácsonyra. 
A párnakészítés nekem teljesen új dolog volt, még soha nem próbálkoztam vele. Méretéből adódóan (40x40cm) nagyobb hímzés készült hozzá. Színei alapvetően pasztell színek, kiegészítve egy kis szürkével. Eiffel-toronnyal, francia szöveggel, pillangóval - mindennel ami csak szükséges. :) A párnához padlizsán lila szövetet választottam - a képek igyekezetem ellenére sajnos nem adják vissza szép színét. Végül a párna kiegészítésként apró virágocskát kapott. Remélem tetszeni fog!
(minta: Histoires de Lin/Sophie B.)








2 megjegyzés:

Tinelly Anita írta...

Dorka!
Ez fantasztikus! Nagyon szép lett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dorka írta...

Köszönöm Anita! Örülök hogy tetszik! :)

Megjegyzés küldése