2011. december 22., csütörtök

Meglepi

Tegnap két kis csomagot indítottam útnak. Kis apróságokat készítettem, így szerettem volna meglepni a címzetteket, cserébe a sok kedvességért amit kaptam.


Az egyik csomagot Anitának készítettem. Megtetszett neki az egyik skandináv gyűrűm, így gondoltam most kap egyet ajándékba. Az üzenethez pedig gyorsan összedobtam egy hóemberes képeslapot, lila változatban.






Anita annyira aranyos volt , rögtön fel is dobta a blogjára. A gyűrű már csak nála látható, én külön nem fotóztam, de ő lapul a kis dobozkában. :)





A másikat Zsófinak küldtem, neki egy Rudolfos képeslapot készítettem és egy kis édességgel bolondítottam meg a csomagot. Remélem ő is örülni fog! :)




2 megjegyzés:

Tinelly Anita írta...

Még egyszer Nagyon-nagyon köszönöm! El sem hiszed mekkora örömet szereztél vele! A mai világban hihetetlen, hogy ilyen kedves és ennyire figyelmes emberek is vannak! Nekem már csodálatos karácsonyom lesz! Köszönöm Dorka! Meghitt, békés karácsonyt kívánok Neked és családodnak!

dorka írta...

Anita, annyira örülök, hogy sikerült meglepnem Téged! :) Nektek is nagyon-nagyon boldog karácsonyt kívánok!

Megjegyzés küldése