2012. január 19., csütörtök

Valentin

Már egy ideje tervezgetem, hogy vajon mit is készítsek Valentin-napra.
Mielőtt azonban nekiálltam megvalósítani az elképzeléseket, nézelődtem kicsit nemzetközi fronton. A külföldi oldalakon annyi újat és szépet láttam, csak ámultam. Sajnálom, hogy itt Magyarországon nem - vagy csak hosszadalmas keresgélés után - lehet beszerezni az alapanyagokat, pedig az ötletek tárháza majdhogynem végtelen.

Viszont most egy teljesen új dolgot próbáltam ki, amihez nem is szükséges semmilyen különleges alkatrész. Kartonra hímeztem. Annyira megtetszett a technika, hogy ki kellett próbálnom. Az egyszerűségében rejlik a szépsége, és egy cseppet sem bonyolultabb, mint hímzővászonra hímezni. Ők születtek.

Két kis ajándékkísérő kártya szívekkel:






Képeslap szintén szívvel - az egyszerűség jegyében:





Egyébként annak ellenére, hogy célirányosan Valentin-napra készültek, szerintem tulajdonképpen bármilyen alkalomra megállják a helyüket, akár szülinapra vagy névnapra is el tudom őket képzelni. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése