2011. november 11., péntek

Fánkot sütöttem!

A héten fánkot sütöttem! De nem ám akármilyet... :)
Nem keresztszemes, de legalább annyi munka volt vele.
Már untam, hogy egyik tű a másik után tűnt el - arról nem is beszélve hogy milyen vicces lenne ha rá sikerülne ülni vagy belelépni - szóval fogtam magam, vettem barkácsfilcet és tűpárnát fabrikáltam magamnak.
Rengeteg helyen láttam már hasonló fánkokat, a végső ötlet mégis PoCat Factory-től származik. Az ő oldalán találtam ezt a gyöngyös megoldást. Előszedtem hát az összes eddig összegyűjtött gyöngyöm, és három, méretben és színben eltérő fánkot készítettem el. Szegénykéimen látszik, hogy első próbálkozások, de a célnak tökéletesen megfelelnek, és amúgy is csak saját felhasználásra készültek.








(Azóta nem tűnt el egy tű sem... :) )

2 megjegyzés:

Tinelly Anita írta...

Hát most igazán éhes lettem. Imádom az édességet :) Igazán édesek ezek a tűpárnák és nagyon ötletesek!

dorka írta...

Köszönöm! Igen, én is imádom az édességet, azért is választottam épp a fánkokat. De még annyi szuper ötlet van, csak legyen idő a megvalósításukra. :)

Megjegyzés küldése